פורסם על ידי | on מחשבי מקינטוש | אין תגובות

תמיכה מרחוק למקינטוש

תמיכה מרחוק למקינטוש

יש לכם תקלה במחשב והחבר הקבוע הזה שתמיד עוזר לכם לפתור תקלות עבר לגור קצת רחוק ממכם? או שאולי דווקא לחבר שלכם יש תקלה במחשב ואתם רוצים לעזור לו? עכשיו כבר לא תאלצו להמתין עד שיהיה לשניכם זמן פנוי ותוכלו להיפגש, כי בעזרת תוכנת Team Viewer שאותה ניתן להוריד דרך האינטרנט ללא תשלום, תוכלו להתחבר למחשב שלו ולפתור לו את התקלה בלי לזוז מהמחשב הפרטי שלכם.

התוכנה נתמכת בכל סוגי המחשבים ומערכת ההפעלה של מקינטוש וגם של פיסי.

כיצד מפעילים את תוכנת Team Viewer

כדי להיעזר בתוכנה הזאת, שני הצדדים צריכים להוריד אותה למחשב שלהם, גם הצד שזקוק לעזרה ונקרא Host (המחשב הנתמך) וגם הצד שמעוניין לעזור ונקרא Admin (המחשב התומך). ברגע שמחשב ה-Host  מתחבר לתוכנה הוא מקבל מספר ID. את המספר הזה עליו להעביר ל- Admin כדי שהוא יוכל להקליד אותו בתוך התוכנה וללחוץ על Connect to partner.

הורדת התוכנה

את תוכנת טיים-ויואר ניתן להוריד בעמוד ההורדות של החברה (יש שם את כל הגירסאות).

שימו לב שאתם מורידים את הגירסא המתאימה למערכת ההפעלה שלכם (ווינדוס או מק).

המחשב שאליו מתחברים (המחשב הנתמך) צריך להוריד והתקין את גירסאת ה- Quick Support ואילו המחשב התומך – הטכנאי מוריד את הגירסא של All in One Full Version.

פעולות נוספות שתוכלו לבצע בתוכנה

1) קביעת איכות התצוגה- מומלץ מאוד להוריד את איכות התצוגה של ה- Host לאיכות המינימלית, כיוון שכך המחשב יעבוד בצורה מהירה יותר. הורדת איכות התצוגה היא דבר פשוט מאוד. לאחר שהתחברתם למחשב ה- Host, יש ללחוץ על תפריט View (תצוגה) שבמחשב ה- Admin. לאחר מכן יש לבחור ב- Quality (איכות) וב- Optimize Speed (מהירות אופטימלית).

2) העברת קובץ- באמצעות ה- Team Viewer תוכלו להעביר קבצים ממחשב ה- Admin אל מחשב ה- Host. כדי לבצע את ההעברה יש  להתחבר אל מחשב ה- Host, ללחוץ על תפריט ה- File Transfer (העברת קובץ) ולבחור ב- File Transfer. כעת יפתח בפניכם חלון חדש המחולק לשני חלקים. הצד השמאלי מראה את הדיסק הקשיח של מחשב ה- Admin והצד הימני מראה את הדיסק הקשיח את מחשב ה-  Host. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הקובץ שאותו אתם רוצים להעביר ולגרור אותו מצד שמאל אל צד ימין.

3) שיחת צ'אט- הצ'אט הוא כלי נוח מאוד כאשר רוצים לשוחח עם הצד השני תוך כדי תיקון התקלה במחשב. כדי להתחיל בשיחה יש להיכנס לתפריט Audio/Video ולבחור ב- Chat.

4) הקלטה- באמצעות התוכנה תוכלו לבצע הקלטה. כל שעליכם לעשות זה להיכנס לתפריט Extras (תוספות), לבחור ב- Record (הקלטה) וללחוץ על Start (התחל).

5) הפעלה מחדש למחשב- כדי להפעיל מחדש את המחשב או כדי לצאת מפרופיל המערכת יש להיכנס לתפריט Actions (פעולות) ולבחור ב- Remote Reboot.

6) תצוגת מסך שחור- במצב כזה במסך של ה- Host משחיר והוא לא יכול לצפות בפעולות שאתם מבצעים. כדי להפעיל את המסך השחור יש להיכנס לתפריט Actions (פעולות) וללחוץ על Show black screen.

7) צילום מסך- באמצעות התוכנה תוכלו לצלם מרחוק את מסך המחשב של ה- Host. כנסו לפריט Extras ובחרו ב- Take Screenshoot.

8) קבלת מידע- כאשר תתחברו אל מחשב ה- Host, תוכלו לקבל מידע לגבי סוג מערכת ההפעלה של ה- Host ומידע נוסף כמו כתובת ה- IP, סוג המעבד וגודל הזיכרון. כנסו לתפריט Extras ובחרו ב- Remote System Info.

9) פרטי תקשורת- הפעולה הזאת מיועדת בעיקר לטכנאי מחשבים שגובים כסף עבור תיקון התקלה ורוצים לדעת לכמה זמן עבודה הם נזקקו. כנסו לתפריט Extras ובחרו ב- Connection Info (פרטי תקשורת).

השארת תגובה