פורסם על ידי | on מחשבי מקינטוש | אין תגובות

בחודשים האחרונים היינו עדים לצניחת מחיר השוק של המחשבים בעולם אך כשמדובר במחירי השוק של מחשבי המקינטוש (Macintosh), נראה כי המחירים נשארו יציבים ללא ירידה משמעותית.

אסור להתעלם מהעובדה שמחשבי המקינטוש הם הקנייה הטובה  ביותר בעולם המחשוב, החלקים שלהם מוערכים יותר מכל מחשב אחר ונשמרים לאורך שנים.

אם אתם עדיין סקפטיים לגבי הערך של מחשבי המקינטוש אז אני אפציר בכם להמשיך לקרוא את המאמר.

תכונות מעולות למחשבי המקינטוש

טכנאי מחשבים מלמד על תכונות-מעולות במחשבי מקינטוש

טכנאי מחשבים מלמד על תכונות-מעולות במחשבי מקינטוש

בואו נדון בחומרה המרכיבה את מחשבי המקינטוש, החומרה הינה ממיטב החלקים של חברת Apple והם גם בעלי הביצועים הגבוהים ביותר, במיוחד כשמדובר במתחנות העבודה של Mac Pro ובהשוואה למחשבי PC.

על מנת לחתוך את עלויות הייצור ובכך להגדיל את כמות הרוכשים, חברות ייצור החומרה מיצרות חומרה זולה, לוחות אם שמתקלקלים אחרי שנתיים, ספקי כוח שנשרפים מהפסקות חשמל, כשמדוברת בחומרת מחשבי מקינטוש הנושא שונה לגמריי, החומרה יציבה ויידרש ברק בכדי לשרוף את המחשב!

כאשר מדובר על אורך חיים, למקינטוש יתרון ברור, כאשר אתה קונה מחשב עם מערכת הפעלה חלונות סטנדרטית של מיקרוסופט, בתחילת העבודה, המחשב יעבוד במהירות אך ככל שהזמן יחלוף והשימוש יגבר תאלץ לשדרג את המחשב על מנת למנוע כבדות ואיטיות,. מחשבי מקינטוש נבנו בצורה המיועדת למהירות ושמירת היכולת לעבודה מהירה.

כשמדובר על וירוסים, האם פעם שמעת על התקפת וירוסים במחשבי מקינטוש ? כטכנאי מחשבים מקצועי מתחום הקינטוש אני יכול להתחייב שרק במקרים מאוד נדירים שמעו אוזנכם על מקרים כאלו. במחשבי מקינטוש אין צורך להתקין תוכנת אנטיוירוס או תוכנות Anti Spam.

אין וירוסים במחשבי מקינטוש

וירוסים מתוכננים לתקוף את המחשבי פיסי פגיעים שלא מותקן עליהם עידכוני מערכת של מיקרוסופט, מערכת המקינטוש מתנגדת לוירוסים אך אם אתה  מעוניין לרכוש ביטחון נוסף, תמיד תוכל להתקין תוכנת אנטיוירוס המותאמת למחשבי מקינטוש.

תפקוד חלק הוא מאפיין נוסף של מחשבי המקינטוש, הסיבה לך היא מערכת ההפעלה של OS X שעושה עבודה יוצאת מן הכלל, קלה לתפעול וללא באגים מיוחדים. כמובן שכולנו בקיאים בעובדה כי הבנייה החיצונית של חברת אפל היא הטובה ביותר.

לכן, במחשבי מקינטוש לעולם לא יהיו לכם בעיות של תפקוד והשהייה תוך כדי עבודה, משב המקינטו לעולם לא יקרוס לכם באמצע פרויקט כמו מערכת החלונות של מיקרוסופט. אם אתם חסידים של מערכת הפעלה חלונות, תוכלו בקלות להתקין את מערכת ההפעלה של חלונות לתוך מחשב המקינטוש החדש בעזרת הפונקציה Boot camp או Parallel.

מקינטוש כולו בנוי  להגדיר באופן אוטומטי את סוגי הדריברים השונים (מיני תוכנה שמקשרת בין החומרה למערכת ההפעלה) לדוגמה, ברגע שאתם מתקינים על המחשבי חיבור של רשת אלחוטית או מדפסת חדשה מערכת OS X של מחשבי המקינטוש תדע להתקין את הדריברים אוטמטית.

כאשר אתם מסתכלים על כל התכונות הנ"ל, אתם תמצאו כי מחשבי המקינטוש טובים פי בהרבה משאר סוגי המחשבים בשוק. אז שאתם מוצאים כי מחירי השוק של מחשבי המקינטוש גבוה יותר, זכרו את היתרונות ברכישתו.

כטכנאי מחשבים המספק שרות ותמיכה לשני העולמות (מחשבי פיסי ומקינטוש), אני ממליץ לכם בחום לבחור במחשבי מקינטוש!.

השארת תגובה